Talkx voor sponsors

Website Banner Talkx

Wat heeft een kind nodig om kind te kunnen zijn? Talkx is een kindersprekersevenement en wordt georganiseerd door kinderen van de basisscholen Kardinaal Alfrink en de Dijck, in Maassluis. De sprekers zijn kinderen t/m 12 jaar en zullen verhalen vertellen over hun eigen leven; over wat ze waardevol vinden, waar ze het moeilijk mee hebben en waar ze behoefte aan hebben. Wij van Talkx geloven dat wanneer volwassenen zich verdiepen in de belevingswereld van het kind, dat het kind zelf in staat is om te verwoorden wat het beste is voor zijn ontwikkeling.  Talkx biedt een podium voor het sprekend kind en zijn belevingswereld.
De eerste editie is in Maassluis. Het is onze missie andere scholen te inspireren opdat er meer Talkx edities zullen volgen! Om Talkx – ‘Sprekend Kind‘ door te laten gaan en tot een succes te maken hebben we uw hulp nodig. Met uw steun draagt u bij aan een fantastisch maatschappelijk initiatief!

Voor alle informatie over sponsoring, ga naar de website van Talkx of stuur een mail naar het Talkx sponsorteam via talkx@stichtingfloreo.nl ovv Sponsoring Talkx.